Mystery shopping jako metoda ověřování kvality služeb – Karolína Herbstová
Karolína Herbstová
Bachelor's thesis
Mystery shopping jako metoda ověřování kvality služeb
Mystery shopping as a method of verifying the quality of services
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o marketingové metodě zvané mystery shopping. V práci je metoda blíže specifikována a rozebrána ve vztahu ke konkrétní marketingové agentuře, která se touto oblastí zabývá. Práce je zaměřena primárně na oblast týkající se mystery shopperů, interních pracovníků agentury a průběhu projektu. Hlavním cílem je zjištění validity metody mystery shopping, nedostatků ve spolupráci …moreAbstract:
The bachelor thesis is about the topic marketing method called mystery shopping. In this thesis the method is specified and taked apart in relationship to specific marketing agency which deals with this area. The thesis is focused primarily on sphere of mystery shoppers, agency employees and process of project. The main target is finding validity of method mystery shopping, shortages in a cooperation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Milan Lindner, Ph.D.
- Reader: Petra Koudelková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Global business and management
Theses on a related topic
-
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Využití mystery shoppingu pomocí agentury: případová studie pro trh v Pobaltí
Klára Bochňáková -
Využití mystery shoppingu pro zkvalitnění prodeje zájezdů v CK Jokratour
Hana BARTKOVÁ -
Mystery Shopping v cestovních agenturách
Petra Kotásková -
Mystery shopping
Kristýna Zejdová