Klára Bochňáková

Bakalářská práce

Využití mystery shoppingu pomocí agentury: případová studie pro trh v Pobaltí

The use of mystery shopping by an agency: a case study for the Baltic market.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití mystery shoppingu, jako nástroje pro zlepšení kvality služeb poskytovaných na trhu v Pobaltí. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a metody marketingového výzkumu, včetně mystery shoppingu. V praktické části byla provedena případová studie na trhu v Pobaltí. Provedený výzkum byl zaměřen na identifikaci …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the use of mystery shopping as a tool to improve the quality of services provided in the Baltic market. The thesis consists of a theoretical and practical part. The theoretical part describes the basic concepts and methods of marketing research, including mystery shopping. In the practical part, a case study was conducted on the Baltic market. The research was aimed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2023
  • Vedoucí: Petr Procházka
  • Oponent: Tomáš Sadílek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89273