Využití mystery shoppingu pomocí agentury: případová studie pro trh v Pobaltí – Klára Bochňáková
Klára Bochňáková
Bakalářská práce
Využití mystery shoppingu pomocí agentury: případová studie pro trh v Pobaltí
The use of mystery shopping by an agency: a case study for the Baltic market.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití mystery shoppingu, jako nástroje pro zlepšení kvality služeb poskytovaných na trhu v Pobaltí. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a metody marketingového výzkumu, včetně mystery shoppingu. V praktické části byla provedena případová studie na trhu v Pobaltí. Provedený výzkum byl zaměřen na identifikaci …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the use of mystery shopping as a tool to improve the quality of services provided in the Baltic market. The thesis consists of a theoretical and practical part. The theoretical part describes the basic concepts and methods of marketing research, including mystery shopping. In the practical part, a case study was conducted on the Baltic market. The research was aimed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89273
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2023
- Vedoucí: Petr Procházka
- Oponent: Tomáš Sadílek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89273
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Mystery Shopping - comparison of case studies
Stanislav Balvas -
Mystery shopping v knihovnách a jeho aplikace: projekt MyS3
Monika Machovská -
Mystery shopping jako součást hodnocení zaměstnanců
Renata Potměšilová -
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
E-service Quality Measurement From Customers' Point of View
Filip Vencovský -
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Lizaveta Hladysh -
Kvalita nabídky služeb vybraných pražských restaurací se zaměřením na španělskou kuchyni
Denisa Jarošová -
Kvalita nabídky služeb vybraných pražských restaurací se zaměřením na italskou kuchyni
Ekaterina Artiukhova