Optimalizace online marketingu ve společnosti DHL Express, s.r.o. – Bc. Michal Vyčesaný
Bc. Michal Vyčesaný
Diplomová práce
Optimalizace online marketingu ve společnosti DHL Express, s.r.o.
Optimization of online marketing at DHL Express, s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá optimalizací online marketingu ve vybrané společnosti a návrhem doporučení k jeho zlepšení. Teoretická část je zaměřena na online marketing včetně jeho přínosů pro podnik. V praktické části je představena společnost DHL Express, s.r.o. a následně je proveden výzkum stávajícího online marketingu a jednotlivých komunikačních kanálů. Vlastní testování probíhá pomocí modelové …víceAbstract:
The master thesis deals with the optimization of online marketing in a selected company and proposes of recommendations for its improvement. The theoretical part is focuses on online marketing including its benefits for the company. The practical part is focuses on introduced of DHL Express, s.r.o. company and follows research od existing online marketing and individual communication channels. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/cpc5d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
- Oponent: Ing. David Sajdak
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Analýza marketingového mixu společnosti Coffee Express
Barbora Valentová