Propagace obce Dolní Čermná – Ing. Kateřina Budínová, DiS.
Ing. Kateřina Budínová, DiS.
Diplomová práce
Propagace obce Dolní Čermná
Promotion of municipality Dolní Čermná
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá problematikou propagace místní správy. Jedná se o studii možností propagace obce Dolní Čermná, která se nachází v Pardubickém kraji. Práce obsahuje profil současného stavu obce, který představuje výchozí materiál pro rozbor silných a slabých stránek obce. Tento rozbor možností a ohrožení obce vytváří východiska pro stanovení a formulaci cílů a konkrétních záměrů v oblasti …víceAbstract:
The thesis deals with the problematic of local government promotion. It is a study about promotion possibilities of Dolní Čermná which is situated in Pardubice region. The work includes profile of current village’s state which represents the source material for village’s weak and strong points analysis. The analysis of possibilities and threats to the village creates starting point for stating and …víceKlíčová slova
Propagace/Promotion Komunikační strategie/communication strategy Marketing/marketing Marketingový mix/marketing mix Komunikační mix/communication mix Marketing místní správy/local government marketing Public relations/public relations Veřejná správa/public administration Cestovní ruch/tourism
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tfvw9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně
Markéta Nezbedová -
Marketing a E-Government
Dagmar Svobodová -
E-Marketing - a vital part of the communication mix at Business Link for Suffolk \nl{} (E-Marketing - důležitá součást komunikačního mixu ve společnosti Business Link for Suffolk)
Miroslava KOZÁKOVÁ -
Komunikace ve veřejné správě obce Vendryně
Michaela Szlaurová -
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
David Vořechovský -
Public relations vybraného podniku
Alena Treperová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Komunikační mix
Barbora Sýkorová