Bc. Darina UJOVÁ

Diplomová práce

Génération Y et marketing de mode des marques de pret-a-porter dans l'industrie de mode - Le cas de Chanel

Generation Y and marketing of luxury brands in fashion industry - Exemple of Channel
Abstract:
The aim of this master thesis called Generation Y and marketing of luxury brands in fashion industry - Example of Chanel is to analyse marketing strategy of one of the most luxury brand in the world, Chanel to be able to make some propositions to improve this strategy and concentrate it to the generation Y. First part of thesis is theorical and describe notions as luxe, fashion marketing and characteristics …více
Abstract:
Le but principal de ce mémoire de master est d'analyser la stratégie marketing de la marque Chanel afin de proposer les orientations possibles de cette stratégie pour pouvoir attirer plus de la clientele de la génération Y. Nous faisons la description des notions de luxe, de marketing de mode et de la génération Y d'une maniere théorique pour pouvoir passer a la partie pratique ensuite. Dans la partie …více
 
 
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Mgr. Jaromír Kadlec, Dr.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

UJOVÁ, Darina. Génération Y et marketing de mode des marques de pret-a-porter dans l'industrie de mode - Le cas de Chanel. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakulta

UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 233kpi 233kpi/2
20. 8. 2019
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
21. 8. 2019
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.