Tomáš Kancko

Bakalářská práce

Reinforcement Learning for the Game of Battleship

Reinforcement Learning for the Game of Battleship
Anotace:
Bakalárska práca rozoberá využiteľnosť heuristík a vyhľadávacích algoritmov na hre Battleship. Prvá časť obsahuje všeobecný prehľad o hre. Druhá časť sa skladá z analýzy a implementácie rôznych heuristík a porovnáva ich. Tretia časť rozoberá MCTS a jeho parametre, formuláciu (PO)MDP modelu. V poslednej časti sa nachádza vyhodnotenie a porovnanie všetkých metód.
Abstract:
The thesis explores the usability of general heuristic search algorithms in the Battleship domain. The first part of the thesis is an overview of the Battleship game. The second part analyses different designs, patterns and implementations of several heuristics and compares them. The third part is an overview of the MCTS algorithm and its parameters. The thesis also contains an outline of the formulation …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 9. 2020
  • Vedoucí: RNDr. Petr Novotný, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jiří Vahala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky