Efektívna propagácia produktovej kategórie elektronika na internete zacielená na mladú generáciu vo veku 18-25 – Slavomíra Lazoríková
Slavomíra Lazoríková
Bakalářská práce
Efektívna propagácia produktovej kategórie elektronika na internete zacielená na mladú generáciu vo veku 18-25
Efektivní propagace produktové kategorie elektronika na internetu zacílená na mladou generaci ve věku 18-25
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá internetovou reklamou v produkové kategorii elektronika. Celá práce se vztahuje k cílové skupině ve věku 18-25. Výstupem práce jsou doporučení, kde a jak propagovat elektroniku na internetu, aby byla cílová skupina oslovená co nejefektivněji. Tedy inzerovat tam, kde je cílová skupina nejlépe dosažitelná a s využitím prvků, které mají na (potenciální) zákazníky významný vliv …víceAbstract:
This bachelor’s thesis is focused on internet advertising of consumer electronics with target group aged 18 to 25.The output of this thesis are recommendations concerning where and how to advertise electronics online to communicate effectively with the given target group. That is to advertise where we can best reach the target group while using elements in our communication which have a significant …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá internetovou reklamou v produktovej kategorii elektronika. Celá práca sa vzťahuje na cieľovú skupinu vo veku 18-25. Výstupom práce sú odporúčania, kde a ako propagovať elektroniku na internete, aby bola cieľová skupina oslovená čo najefektívnejšie. Teda inzerovať tam, kde je cieľová skupina najlepšie dosiahnuteľná a s využitím prvkov, ktoré majú na (potenciálnych) zákazníkov …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 3. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72409
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Přemysl Průša
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LAZORÍKOVÁ, Slavomíra. \textit{Efektívna propagácia produktovej kategórie elektronika na internete zacielená na mladú generáciu vo veku 18-25}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/235gys/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72409
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The impacts of advertising on consumer and firms
Thao Nguyen Thi Phuong