Komunikační strategie značky Herkules – Viktorie Valdová
Viktorie Valdová
Bachelor's thesis
Komunikační strategie značky Herkules
Communication strategy of the brand Herkules
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat komunikační strategii značky Herkules, která spadá pod firmu Druchema. Pomocí analýz, průzkumů a dotazníkových šetření se práce snaží najít silná a slabá místa marketingové komunikace a navrhnout optimalizaci komunikační strategie.Abstract:
The aim of the thesis is to analyse the communication strategy of the brand Herkules, which belongs to Druchema company. The thesis tries to find strenghts and weaknesses of the marketing communication by using analysis, research and survey and it tries to find optimal communication strategy.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79275
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Daniel Hartl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79275
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
L'analyse de la communication marketing orienté vers la course d'endurance 24 Heures du Mans
Bára LIBOSVAROVÁ -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec