Cena a kvalita piva - čo dokáže hodnotiť slovenský spotrebiteľ? – Mária Dudová
Mária Dudová
Diplomová práce
Cena a kvalita piva - čo dokáže hodnotiť slovenský spotrebiteľ?
Cena a kvalita piva - co dokáže hodnotit slovenský spotřebitel?
Anotace:
Pivo je nejžádanějším alkoholickým nápojem na Slovensku. Cílem této diplomové práce bylo identifikovat nejdůležitější faktory, které konzument piva na Slovensku dokáže hodnotit při jeho výběru a na základě analýzy dat získaných z experimentu formulovat přínosy v oblasti strategie pivovarů. Předmětem provedení experimentu slepého a přiznaného testu vybraných piv bylo vyzjistit rozdíly v tom, co spotřebitel …víceAbstract:
Beer is the most popular alcoholic beverage in Slovakia. The aim of this thesis was to identify the most important factors that a beer consumer in Slovakia can evaluate when choosing it and based on the analysis of data obtained from the experiment to formulate benefits in the field of brewery strategy. The subject of the experiment of a blind and non-blind test of selected beers was to find out the …víceAbstract:
Pivo je najžiadanejším alkoholickým nápojom na Slovensku. Cieľom tejto diplomovej práce bolo identifikovať najdôležitejšie faktory, ktoré konzument piva na Slovensku dokáže hodnotiť pri jeho výbere a na základe analýzy dát získaných z experimentu formulovať prínosy v oblasti stratégie pivovarov. Predmetom prevedenia experimentu slepého a priznaného testu vybraných pív bolo vyzistiť rozdiely v tom, …víceKlíčová slova
vlastnosti piva hodnocení piva spotřebitelské chování slovenský pivní trh charakteristika piva a jeho druhů
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87487
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2022
- Vedoucí: Stanislav Tripes
- Oponent: Drahoslav Lančarič
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87487
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Effect of Formulation on Physico-chemical and Sensory Properties of Beer
Brem Sam -
New types of media and its influence on the corporate communication
Ntaniela Zafeiri -
New types of media and its influence on corporate communication
Nikita Filonov -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
New types of media and its influence on the corporate communication.
Michala Žitná -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
Výroba piva s chráněným zeměpisným označením "České pivo" a piva vyráběného v EU
Tamara Dolníčková -
Pivovarnictví a analýza piva
Jana Vosmeková