Využití metody RWCT v rámci hodin estetické výchovy pro seniory navštěvující Univerzitu třetího věku – Bc. Michaela Hložková
Bc. Michaela Hložková
Master's thesis
Využití metody RWCT v rámci hodin estetické výchovy pro seniory navštěvující Univerzitu třetího věku
The application of the method RWCT during the lessons of aesthetic education for seniors attending University of the Third Age
Abstract:
Magisterská diplomová práce s názvem „Využití metody RWCT v rámci hodin estetické výchovy pro seniory navštěvující Univerzitu třetího věku“ se zabývá tvorbou čtyř tematických celků, které jsou vytvořeny na základě metody RWCT. Vše je implementováno do projektu Člověk a umění na Univerzitě třetího věku na Masarykově univerzitě.Abstract:
In my thesis with the name The application of the method RWCT during the lessons of aesthetic education for seniors attending University of the Third Age deals with the creation of four thematic units, which are based on methods RWCT. Everything is implemented in the project Human and the arts at the University of the Third Age at the Masaryk University.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/uds7f/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2012
- Supervisor: Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jan Špaček
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HLOŽKOVÁ, Michaela. \textit{Využití metody RWCT v rámci hodin estetické výchovy pro seniory navštěvující Univerzitu třetího věku}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2012. Available from: https://theses.cz/id/23rhq0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Estetic Education
Theses on a related topic
-
Critical thinking in ESL lessons
Dana Ševčíková -
Vzdělávání k demokratickému občanství pomocí metod Filozofie pro děti a Čtením a psaním ke kritickému myšlení
Martin Drnek -
Úroveň čtenářské gramotnosti u žáků běžných nespecializovaných základních škol a základních škol implementující program čtení a psaní ke kritickému myšlení
Iva HEJDOVÁ -
Metody čtením a psaním ke kritickému myšlení ve společenskovědním vzdělávání
Nikola ŠKODÁKOVÁ -
News Media Literacy: A Cross-Cultural Comparison Between Korean, Czech, and American University Students
Michaela Trnková -
Univerzita třetího věku jako aktér celoživotního učení
Lenka Lysá -
Učitelé senioři a univerzita třetího věku
Pavlína Švecová Šalomová -
Univerzita třetího věku - program první pomoci
Barbora Elisabeth BARANOVÁ