Bc. Yuliya Samoylenko

Bakalářská práce

Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví

Social networks and their use in the Czech hospitality
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá specifikacemi hotelového marketingu, sociálními sítěmi a jejich významu v marketingu, novými trendy a nástroji využívaných v oblasti online marketingu. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaký vliv mají sociální sítě a marketing na nich na rozhodování spotřebitelů na tuzemském hotelovém trhu. Teoretická část se zabývá základními pojmy jako je marketingový mix, marketingová …více
Abstract:
This thesis covers the specifics of hotel marketing, social networks and their importance in marketing, new trends and tools used in online marketing. The goal of this Bachelor’s thesis is to find out how big of an influence does social media marketing have on consumer behavior on the domestic hotel market. The first part of the thesis focuses on terminology, such as marketing mix, marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2020
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/ssrom/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2021
  • Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
  • Oponent: Ing. Jan Mastný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze