Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v ústavní péči – Monika KLUDKOVÁ
Monika KLUDKOVÁ
Bachelor's thesis
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v ústavní péči
A Pupil with Special Educational Needs in Residential Care
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá vzděláváním žáka se speciálními vzdělávacími potřebami umístěného v ústavním zařízení. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je rozvržena do tří kapitol, které na sebe navazují a věnují se jednotlivým formám ústavní péče; dětem, žákům a studentům se speciálními vzdělávacími potřebami; vymezení pojmu mentální retardace. Praktická část obsahuje kazuistickou …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with education of a pupil with special needs placed in an institutional facility. It is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part contains three following-up chapters devoting to the particular forms of institutional care, the children, the pupils and the students with special educational needs, defining the term of mental retardation. The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLUDKOVÁ, Monika. Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v ústavní péči. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností a lehká mentální retardace
Soňa Šumová