Organizace klientské linky ve vybraném podniku – Bc. Daniel Secký
Bc. Daniel Secký
Master's thesis
Organizace klientské linky ve vybraném podniku
Organization of the client support line in the selected compay
Abstract:
Teoretická část diplomové práce krátce pojednává o problematice call center a následně se věnuje hlavně teorii hromadné obsluhy a měkké systémové metodologii. Zvláštní pozornost je potom věnována Checklandově měkké systémové metodologii. Praktická část se věnuje provozu klientské linky ve smyslu zefektivnění a vylepšení jejího fungování. Nejprve je popsán aktuální stav a uspořádání. Poté jsou v práci …moreAbstract:
The theoretical part of the diploma thesis briefly deals with the issue of call centres and then deals mainly with the queuing theory and after that soft system methodology. Special attention is then paid to Checkland's soft system methodology. The practical part deals with the operation of the client line in terms of streamlining and improving its operation. First, the current state and arrangement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: prof. RNDr. Helena Brožová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SECKÝ, Daniel. \textit{Organizace klientské linky ve vybraném podniku}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/23taa6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Quantitative Methods in Economics / Systems Engineering
Theses on a related topic
-
Metodologie procesu firemní inovace na pozadí systémové teorie s aplikací na existující firmu
Vladimir Brunn -
Aplikace metodologie měkkých systémů na problém jazykové školy
Simon Zeckarias -
Systémová podpora rozhodování v podniku
Michaela Hollanová -
Návrh systémové podpory rozhodování v Koh-i-noor, a.s.
Irena Janišová -
Řešení optimalizačních úloh teorie hromadné obsluhy v multiagentových systémech
Richard Cimler -
Analytické a simulační přístupy k řešení úloh teorie hromadné obsluhy
František Daňhel -
Aplikace modelu teorie hromadné obsluhy
Adéla Tempírová -
Aplikace modelu teorie hromadné obsluhy
Lenka Krausová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights