Analýza nákupního prostředí v prodejnách elektroniky – Patrik Fűrst
Patrik Fűrst
Diplomová práce
Analýza nákupního prostředí v prodejnách elektroniky
Shopping Environment Analysis in the Electronics Stores
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou nákupního prostředí v prodejnách s elektronikou a jejím cílem je analyzovat nákupní atmosféru u třech největších společností v České republice, kterými jsou Datart International, Electro World a Okay elektrospotřebiče. Práce obsahuje charakteristiku trhu se spotřební elektronikou, přibližuje problematiku nákupního prostředí a zabývá se provedením samotné analýzy nákupního …víceAbstract:
This thesis analyzes the shopping environment in electronics stores and aims to analyze the shopping atmosphere for the three largest companies in the Czech Republic which are Datart International, Electro World and Okay appliances. The work contains the characteristics of the consumer electronics market, approaching the issue of shopping environment and is engaged in performing the analysis of shopping …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/100792
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2013
- Vedoucí: Petra Krbová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nákupního prostředí maloobchodu s drogistickým zbožím
Denisa Vondráčková -
Analýza nákupního prostředí maloobchodních jednotek s elektronikou
Petr Palo -
Analýza nákupního prostředí vybrané společnosti na maloobchodním trhu
Marek Blaschke -
Analýza nákupního prostředí maloobchodní jednotky s pánskou módou
Eliška Vámošová -
Analýza nákupního prostředí v maloobchodních jednotkách
Lucie Šenová -
Mystery shopping Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Vojtěch Vaněk -
Mystery calling ve vybraných společnostech
Josef Merva -
Mystery shopping
Karolína MÁCHOVÁ