Bc. Barbora Koubková
Master's thesis
Budování a řízení značky BU2R
Brand Building and Brand Management of BU2R
Abstract:
Cílem diplomové práce je přehledně definovat a analyzovat značku BU2R z pohledu mar-ketingových komunikací s cílem získané informace využít při tvorbě diplomového projektu. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na vytvoření znalostní základny pro praktic-kou a projektovou část práce. Především definuje klíčové pojmy jako je značka, cílová sku-pina a WOM. Praktická část diplomové práce aplikuje …moreAbstract:
The presented thesis aims to define and analyze BU2R brand from the marketing commu-nications perspective in order to use the acquried knowledge while creating a Master's the-sis project. The theoretical part focuses on establishing a knowledge base to be used in the applied and project section of the thesis. Particurarly it defines key terms such as brand, target group and WOM. Second part of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014
Accessible from:: 16. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Koubková, Barbora. Budování a řízení značky BU2R. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza strategické pozice nemocnice
Kateřina Bc. Grollová -
Analýza konkurenčního prostředí firmy FORM s. r. o. na území ČR
Iva TRCHALÍKOVÁ -
Analýza konkurenčního prostředí společnosti Mercedes-Benz Česká Republika s. r. o. - LKW Retail na území ČR
Adam TLUSŤÁK -
Analýza konkurenčního prostředí stavební firmy CZASCH s. r. o.
Jiří CIEMALA -
Digitální manipulace ve vizuální propagaci: Skepticismus a důvěra v marketingová sdělení
Vendula Hlinomazová -
Vnímání značky Budweiser Budvar na českém trhu piva
Daniel Brom -
Posouzení efektivnosti marketingové komunikace - Budweiser Budvar a Plzeňský Prazdroj
Iveta Kubátová -
Porovnání vnímání značek světlého ležáku Pilsner Urquell a Budějovický Budvar
Michal Šálený