Budování a řízení značky BU2R – Bc. Barbora Koubková
Bc. Barbora Koubková
Master's thesis
Budování a řízení značky BU2R
Brand Building and Brand Management of BU2R
Anotácia:
Cílem diplomové práce je přehledně definovat a analyzovat značku BU2R z pohledu mar-ketingových komunikací s cílem získané informace využít při tvorbě diplomového projektu. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na vytvoření znalostní základny pro praktic-kou a projektovou část práce. Především definuje klíčové pojmy jako je značka, cílová sku-pina a WOM. Praktická část diplomové práce aplikuje …viacAbstract:
The presented thesis aims to define and analyze BU2R brand from the marketing commu-nications perspective in order to use the acquried knowledge while creating a Master's the-sis project. The theoretical part focuses on establishing a knowledge base to be used in the applied and project section of the thesis. Particurarly it defines key terms such as brand, target group and WOM. Second part of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zverejniť od: 16. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Koubková, Barbora. Budování a řízení značky BU2R. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Analýza strategické pozice nemocnice
Kateřina Bc. Grollová -
Analýza konkurenčního prostředí firmy FORM s. r. o. na území ČR
Iva TRCHALÍKOVÁ -
Analýza konkurenčního prostředí společnosti Mercedes-Benz Česká Republika s. r. o. - LKW Retail na území ČR
Adam TLUSŤÁK -
Analýza konkurenčního prostředí stavební firmy CZASCH s. r. o.
Jiří CIEMALA -
Digitální manipulace ve vizuální propagaci: Skepticismus a důvěra v marketingová sdělení
Vendula Hlinomazová -
Vnímání značky Budweiser Budvar na českém trhu piva
Daniel Brom -
Posouzení efektivnosti marketingové komunikace - Budweiser Budvar a Plzeňský Prazdroj
Iveta Kubátová -
Porovnání vnímání značek světlého ležáku Pilsner Urquell a Budějovický Budvar
Michal Šálený