Význam značek záruky o původu a kvalitě v obchodních sítích – Martin Svoboda
Martin Svoboda
Bachelor's thesis
Význam značek záruky o původu a kvalitě v obchodních sítích
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje značkám záruky o původu a kvalitě a problematice s tím spojené. Důraz je zde kladen na zmapování jednotlivých značek a poskytnutí aktuálního pohledu na český trh v dané problematice. Součástí práce je také dotazníkové šetření, které má mimo jiné za cíl definovat faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu, dále posoudit určitou zákaznickou orientaci spojenou s jednotlivými …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with guarantee marks of quality and origin and related issues. Emphasis is placed on mapping individual marks and providing a current view of the Czech market in the context of these issues. The thesis also includes a questionnaire survey, which aims, among other things, to define factors influencing consumers when purchasing, to assess the customers' orientation associated …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. RNDr. Bohdan Linda, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Svoboda, Martin. Význam značek záruky o původu a kvalitě v obchodních sítích. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Vytváření značky umělce: Brandbuilding česko-slovenských vizuálních umělců a reflexe vlastní značky
Magdaléna Ševčíková -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Vliv používání eko-značek a značky Fair Trade na kupní chování spotřebitele u kávy značky Tchibo
Ekaterina Sorokina -
Budování značky Ollies
Sívková Sívková -
Budování značky
Sabina Roubičková -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Barbora Klánová