Rozvoj prostorové představivosti se zřetelem k diferencované výuce – Mgr. Marie Prášková
Mgr. Marie Prášková
Master's thesis
Rozvoj prostorové představivosti se zřetelem k diferencované výuce
The Development od Space Imagination in View of Differentiated Teaching
Abstract:
Diplomová práce „Rozvoj prostorové představivosti se zřetelem k diferencované výuce“ ukazuje možnosti geometrického vzdělávání dětí mladšího školního věku. Pojednává o schopnosti prostorově vidět a tvořivě tuto schopnost rozvíjet. Popisuje diferencovanou výuku jako příležitost práce se žáky nadanými i těmi, jejichž poruchy komplikují vzdělávání. V metodické části je popsána sbírka úloh a malý školní …moreAbstract:
Diploma thesis „The Development of Space Imagination in View of Differentiated Teaching“ shows the possibilities of geometrical education of young children. It deals with stereometrical perceiving and developing the ability by creativity. The differentiated teaching helps pupils who have a gift for mathematics and those with special needs in education. The method chapter contains a set of exercises …moreKeywords
prostorová představivost geometrická představivost diferencovaná výuka tvořivost nadaní žáci žáci s poruchami komplikujícími vzdělávání stavby z krychlí space imagination geometrical imagination differentiated teaching creativity talented pupils pupils with special needs in education buildings performed using cubes
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mf124/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2008
- Supervisor: RNDr. Milena Vaňurová, CSc.
- Reader: RNDr. Marta Francová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra s využitím Edukačně-hodnotícího profilu
Lucie Šťastná -
Zkušenosti českých pedagogů výchovy ke zdraví s žáky s poruchami příjmu potravy
Veronika Gilbertová -
Integrace dítěte s poruchami chování a s deprivačním syndromem na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Suráková -
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Žáci s poruchami učení na ZŠ Veliš
Nikola Honzáková -
Komunikace s žáky s poruchami chování
Václava Adamčíková