Bc. Tomáš Fúsek

Master's thesis

Reklamační proces u společnosti Auto Kelly, a.s.

Complaint analyse in Auto Kelly, a.s.
Abstract:
Práce se zaměřuje na analýzu ve společnosti Auto Kelly, a.s. Pojednává též o příčinách odepisovaného zboží ve společnosti. Ukazuje i příčiny poškození zboží na sekci D3. Součástí práce je i návrh na eliminaci poškozeného a odepisovaného zboží.
Abstract:
The work focuses on the analysis at Auto Kelly, a.s. It deals about the causes of depreciated goods in the company. It shows also causes damage of goods in the section D3. One parts also includes a proposal to eliminate damaged and depreciated ware.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Ivo Drahotský, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Fúsek, Tomáš. Reklamační proces u společnosti Auto Kelly, a.s.. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

University of Pardubice

Faculty of Transport Engineering

Master programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.