Reklamační proces u společnosti Auto Kelly, a.s. – Bc. Tomáš Fúsek
Bc. Tomáš Fúsek
Master's thesis
Reklamační proces u společnosti Auto Kelly, a.s.
Complaint analyse in Auto Kelly, a.s.
Abstract:
Práce se zaměřuje na analýzu ve společnosti Auto Kelly, a.s. Pojednává též o příčinách odepisovaného zboží ve společnosti. Ukazuje i příčiny poškození zboží na sekci D3. Součástí práce je i návrh na eliminaci poškozeného a odepisovaného zboží.Abstract:
The work focuses on the analysis at Auto Kelly, a.s. It deals about the causes of depreciated goods in the company. It shows also causes damage of goods in the section D3. One parts also includes a proposal to eliminate damaged and depreciated ware.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Ivo Drahotský, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Fúsek, Tomáš. Reklamační proces u společnosti Auto Kelly, a.s.. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.