Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY – Aleš KEPÁK
Aleš KEPÁK
Bachelor's thesis
Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY
Utilization of sales promotion to to increase the competitiveness of XY company
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat využívání sales promotion, tedy podpory pro-deje, společnosti XY, která působí na trhu hobbymarketů. Podrobněji se zaměřuje na kon-krétní akci na podporu prodeje, která proběhla ve Zlínské prodejně XY. Nejdříve jsem zpracoval teoretickou část zaměřenou na tuto problematiku s důrazem na význam začlenění sales promotion do integrované marketingové komunikace …viacAbstract:
The subject of this bachelor{\crq}s work was to analyze the usage of sales promotion of XY company, which operates on the {\clqq}do it yourself`` market. In more detail I focused on the specific sales promotion, which took place in branch store of XY in Zlin. First, I have prepared a theoretical part focused on this topic, with an emphasis on the im-portance of the inclusion of sales promotion in the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor:
9731
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
- Vedúci: Mgr. Eva Staňková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KEPÁK, Aleš. Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 16. 05. 2038
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, spol. s r. o.
Jakub Neřád -
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček -
Marketingová komunikace a její vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem.
Lenka JAKUBKOVÁ -
Návrh Online marketingové komunikace pro vybranou firmu
Tomáš Dvořák -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová