Aleš KEPÁK

Bachelor's thesis

Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY

Utilization of sales promotion to to increase the competitiveness of XY company
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat využívání sales promotion, tedy podpory pro-deje, společnosti XY, která působí na trhu hobbymarketů. Podrobněji se zaměřuje na kon-krétní akci na podporu prodeje, která proběhla ve Zlínské prodejně XY. Nejdříve jsem zpracoval teoretickou část zaměřenou na tuto problematiku s důrazem na význam začlenění sales promotion do integrované marketingové komunikace …viac
Abstract:
The subject of this bachelor{\crq}s work was to analyze the usage of sales promotion of XY company, which operates on the {\clqq}do it yourself`` market. In more detail I focused on the specific sales promotion, which took place in branch store of XY in Zlin. First, I have prepared a theoretical part focused on this topic, with an emphasis on the im-portance of the inclusion of sales promotion in the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor: 9731

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
  • Vedúci: Mgr. Eva Staňková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KEPÁK, Aleš. Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 16. 05. 2038

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics