Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY – Aleš KEPÁK
Aleš KEPÁK
Bachelor's thesis
Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY
Utilization of sales promotion to to increase the competitiveness of XY company
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat využívání sales promotion, tedy podpory pro-deje, společnosti XY, která působí na trhu hobbymarketů. Podrobněji se zaměřuje na kon-krétní akci na podporu prodeje, která proběhla ve Zlínské prodejně XY. Nejdříve jsem zpracoval teoretickou část zaměřenou na tuto problematiku s důrazem na význam začlenění sales promotion do integrované marketingové komunikace …viacAbstract:
The subject of this bachelor{\crq}s work was to analyze the usage of sales promotion of XY company, which operates on the {\clqq}do it yourself`` market. In more detail I focused on the specific sales promotion, which took place in branch store of XY in Zlin. First, I have prepared a theoretical part focused on this topic, with an emphasis on the im-portance of the inclusion of sales promotion in the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor:
9731
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KEPÁK, Aleš. Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 16. 05. 2038
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, spol. s r. o.
Jakub Neřád -
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček -
Marketingová komunikace a její vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem.
Lenka JAKUBKOVÁ -
Návrh Online marketingové komunikace pro vybranou firmu
Tomáš Dvořák -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová