Analýza činnosti rezervačního oddělení luxusního 5* hotelu v Praze – Yekaterina Piyagina
Yekaterina Piyagina
Bachelor's thesis
Analýza činnosti rezervačního oddělení luxusního 5* hotelu v Praze
The Analysis of the Reservation Department of the 5* luxury hotel in Prague
Abstract:
Táto práce si klade za cíl analyzovat význam činnosti rezervačního oddělení a jeho vztah k ostatním důležitým úsekům společnosti, jako například S&M Department a Revenue Management. Na základě primární hypotézy bylo ověřeno, že rezervační oddělení v luxusním 5* hotelu nemůže pracovat jako samostatný úsek a požaduje spolupráci s ostatními oddělení v hotelu. Pro analýzu činnosti rezervačního oddělení …moreAbstract:
This thesis aims to analyze the importance of the operation of the Reservation Department and its relation to other important departments of the hotel like Sales & Marketing Deartment and Revenue managements. On the basis of the primary hypothesis was verified that the reservation department in the luxury 5* hotel can not operate as a separate devision and requires the cooperation mainly with these …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/5202/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2013
- Supervisor: Ing. Martina Sochůrková
- Reader: Ing. Libor Klvaňa
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Yield management: plánování kapacit ve službách
Tereza Šebková -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Hana Štamberková -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
Eva Dvořáková