Tereza Otčenášková

Diplomová práce

Customer Relationship Management

Analýza systémů v oblasti podpory vztahů se zákazníky.

Customer Relationship Management
Anotace:
V současném dynamickém prostředí by se každá společnost měla v rámci snahy o vytvoření a podpoření své konkurenceschopnosti věnovat otázkám vztahů se zákazníky. Customer Relationship Management (CRM) lze považovat za jeden z komplexních nástrojů, které mohou přispět nejen ke zefektivnění firemních procesů a zvýšení spokojenosti zákazníků i zaměstnanců, ale i ke zvýšení povědomí o etických a kulturních …více
Abstract:
Every organisation should address the issues linked with customer relations within current dynamic environment because of gaining and retaining the competitive advantage. Customer Relationship Management (CRM) can be employed as a complex tool contributing to the organisational processes improvement or customer and employee satisfaction enhancement. Moreover, it supports the awareness about the ethical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2010
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eM713

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2010
  • Vedoucí: Hana Mohelská
  • Oponent: Marcela Sokolová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. Archiv

Univerzita Hradec Králové

UHK, Fakulta informatiky a managementu

Magisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management