Bc. Filip Bojko

Bakalářská práce

Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem

Marketing research of customer satisfaction with selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vyhodnocení spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem a návrhy na její možné zvýšení. V teoretické části bude představen marketing a jeho nástroje. V praktické části bude uvedena charakteristika podniku a proveden sekundární výzkum marketingových nástrojů daného podniku. Těžištěm práce bude zjištění úrovně spokojenosti s těmito marketingovými nástroji. Výstupem bakalářské …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate customer satisfaction with a selected company and propose possible improvements. The theoretical part will introduce marketing and its tools. The practical part will provide a characterization of the company and conduct secondary research on the marketing tools of the company. The focus of the thesis will be to determine the level of satisfaction with these …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ywdof/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: Ing. David Kalmus

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné