Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem – Bc. Filip Bojko
Bc. Filip Bojko
Bakalářská práce
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Marketing research of customer satisfaction with selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vyhodnocení spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem a návrhy na její možné zvýšení. V teoretické části bude představen marketing a jeho nástroje. V praktické části bude uvedena charakteristika podniku a proveden sekundární výzkum marketingových nástrojů daného podniku. Těžištěm práce bude zjištění úrovně spokojenosti s těmito marketingovými nástroji. Výstupem bakalářské …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate customer satisfaction with a selected company and propose possible improvements. The theoretical part will introduce marketing and its tools. The practical part will provide a characterization of the company and conduct secondary research on the marketing tools of the company. The focus of the thesis will be to determine the level of satisfaction with these …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ywdof/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Oponent: Ing. David Kalmus
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla