Ing. Radek Široký

Bachelor's thesis

Nové trendy marketingu a jejich praktické využití

New marketing trends and their practical use
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na nové prvky v marketingovékomunikaci a zachycuje nástup trendů dalších. Teoretická část obsahuje vymezení marketingu a jeho úkoly, definuje jednotlivé přístupy a strategie. Vzhledem k rozsahu tématu autor nemohl zachytit celou škálu novinek, avšak jsou zde vybrány ty nejdůležitější. V praktické části je cílem analyzovat vybranou firmu a po stanovení konkrétních …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on new elements in the marketing communication and captures the emergence of other trends. The descriptive section contains the definition of marketing and its functions, defines various approaches and strategies. Because of the extent of the topic the author was unable to capture the whole range of news, but there are selected the most important ones. In the practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Jitka Černá
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní