Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie – Bc. Jan Půst
Bc. Jan Půst
Bakalářská práce
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
The Marketing Communication Mix of Selected Company - Project (Analytic) Study
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výrobou a dramaturgií audiovizuálního díla a jeho využitím v marketingovém komunikačním mixu a jeho využití v oblasti digitálního marketingu, celkové propagace VŠFS a to po stránce teoretické ale také praktické. Cílem odborné části této práce bylo popsat kritéria marketingového mixu a části digitálního marketingu, které budou využity pro návrh projektu. V praktické části …víceAbstract:
This bachelor thesis is about dramaturgy of audiovisual spot and your implementatiton in marketing communication mix and use of audiovisual spot in area of digital marketing, whole marketing promotion of VŠFS in theory and in practice. The goal of theoretical part is to establish criteria of marketing mix and parts of digital marketing that will be used for project proposal. In practical part is the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fqx9w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PŮST, Jan. \textit{Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie} [online]. Praha, 2015 [cit. 2021-04-16]. Dostupné z: https://theses.cz/id/kq1bsv/. Bakalářská práce. Vysoká škola finanční a správní, a.s. Vedoucí práce PhDr. Pavel Čírtek.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace internetové propagace pomocí PPC reklamy a SEO ve firmě Evisnet.cz
David Křenek -
Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads
Michal Kolesár -
Návrh na zvýšení návštěvnosti internetových stránek pomocí optimalizace vyhledávačů
David Křetinský -
Využití PPC a SEO v oblasti online marketingu
Jan Procházka -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Vitalina Besogonova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment