Nové trendy marketingu a jejich praktické využití – Ing. Radek Široký
Ing. Radek Široký
Bachelor's thesis
Nové trendy marketingu a jejich praktické využití
New marketing trends and their practical use
Anotácia:
Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na nové prvky v marketingovékomunikaci a zachycuje nástup trendů dalších. Teoretická část obsahuje vymezení marketingu a jeho úkoly, definuje jednotlivé přístupy a strategie. Vzhledem k rozsahu tématu autor nemohl zachytit celou škálu novinek, avšak jsou zde vybrány ty nejdůležitější. V praktické části je cílem analyzovat vybranou firmu a po stanovení konkrétních …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on new elements in the marketing communication and captures the emergence of other trends. The descriptive section contains the definition of marketing and its functions, defines various approaches and strategies. Because of the extent of the topic the author was unable to capture the whole range of news, but there are selected the most important ones. In the practical …viacKľúčové slová
Marketingová komunikace nové cesty k zákazníkům vývoj médií strategie reklamní kampaně segmentace trhu mediální scéna komunikační kanály marketingové trendy mikrostránka. Marketing communication new ways (approaches) to the customers development of media advertising campaign strategy market segmentation media scene communication channels marketing trends microsite.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u145a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
- Vedúci: Ing. Jitka Černá
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The effects of sustainable marketing on customers to consider environmentally conscious product in fashion industry
Selin Senyuva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Jan Půst -
Social Media Strategy Creation for Selected Company
Maksym Zhohlo -
New Forms of Advertising Affecting Devolli Corporation
Ardita Kasemi -
Marketingová strategie a plán reklamní kampaně ve vybraném podniku
Jan Miko -
Komunikační strategie a reklamní kampaně velkých českých pivovarů
Eliška Krulišová -
Koncept reklamní strategie / kampaně farmaceutické společnosti XY v roce 2010
Libuše Drešlová -
Tvorba obsahové strategie značky
Matěj Surkoš