Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu – Bc. Michal Kohl
Bc. Michal Kohl
Diplomová práce
Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Consumer behavior of seniors in the tourism market
Anotace:
Tématem této diplomové práce je „Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu“. Při zpracování tohoto tématu byl uskutečněn marketingový průzkum zjišťující spotřebitelské aspekty seniorů. Na základě zjištěných aspektů byl naplněn hlavní cíl diplomové práce – návrh produktů cestovního ruchu pro seniory. Produkty cestovního ruchu jsou myšleny návrhy čtyř vzorových zájezdů pro čtyři odlišné věkové …víceAbstract:
Topic of the master’s thesis is „Consumer behavior of seniors on the tourism market“. Aspects of seniors’ behavior were discovered in the marketing research. It was possible to accomplish the primary objective due to identification of the aspects of seniors’ behavior. The primary objective was to suggest tourism market`s products for seniors. Tourism market`s products were created in the form of four …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/g17r0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOHL, Michal. \textit{Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/259zel/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Vliv koronavirové krize na cestovní kanceláře a cestovní agentury
Aneta Mžíčková -
Rozdíly v založení cestovní kanceláře a cestovní agentury
Šárka Machová -
Právní otázky založení a provozování cestovní kanceláře a cestovní agentury
Natalie Typltová -
Vyhodnocení kvality a vymezení rozdílů poskytovaných služeb cestovní kanceláře a cestovní agentury
Michaela Sýkorová -
Ekonomická analýza spojení cestovních agentur Obnova, s.r.o. a Cestovní agentura Marcela Drašnarová
Jana Abrahamová -
Cestovní agentura- návrh obchodního modelu firmy pro 21.stol.
Kristýna Rejlová -
Dopady epidemiologických opatření na klienty vybrané cestovní agentury
Tomáš Hurník -
Podnikatelský plán - cestovní agentura Vivutour
Toan Phan Tat