Measures to improve the performance of an e-business – Pryas Mehta, BSc
Pryas Mehta, BSc
Master's thesis
Measures to improve the performance of an e-business
Abstract:
The diploma thesis deals with the optimization of electronic commerce. The final goal of this research project is to create an optimization plan that can most effectively improve business operations. The secret is to develop a strong marketing plan that will increase brand awareness while simultaneously expanding the customer base, driving more visitors to the website, and increasing sales. This thesis …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2024
- Vedúci: Ing. Alexandr Vasilenko, Ph.D.
- Oponent: Rostislav Šimoníček, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová -
Electronic Marketing for small and medium business
Jan Pouska -
Use of modelling and simulation for improving a business process
Tural Aliyev -
Discount servers/portals as a part of Business Models of the Selected Companies
Mariam Pataraya -
Pop Music Fan Cultures in the Pre-Internet and Internet Era: A Diachronic Comparative Study
Tereza Novotná -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková -
Problematika internetu věcí (Internet of things) v trestné činnosti
Štěpán Rak -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su
Názov
Vložil
Vložené
Práva