Identifikace cílových skupin zákazníků a nabídka produktů – Barbora MIKEŠOVÁ
Barbora MIKEŠOVÁ
Bakalářská práce
Identifikace cílových skupin zákazníků a nabídka produktů
Identification of Customer Target Groups and Product Offer
Anotace:
Bakalářská práce je koncipována z pohledu pojišťovacího poradce pracujícího pro Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group a zabývá se identifikací cílových skupin zákazníků a následnou nabídkou pojistných produktů těmto cílovým skupinám. V teoretické části budou zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingu a z oblasti pojišťovnictví. V praktické části bude provedeno primární členění …víceAbstract:
This bachelor thesis is conceived from the point of view of the insurance advisor who works for the insurance company Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group and deals with the identification of customer target groups and insurance product offer for these groups. In the theoretical part theoretical knowledge of marketing and insurance will be processed. In the practical part the primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIKEŠOVÁ, Barbora. Identifikace cílových skupin zákazníků a nabídka produktů. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj produktu životního pojištění v pojišťovně Kooperativa - rozdíl mezi teorií ma praxí
Jindřich Skrip -
Optimalizace vzdělávání pojišťovacích poradců ve společnosti Kooperativa pojišťovna, s.s., V.I.G. - agentura Jižní Morava
Josef Derka -
Pojištění podnikatelských rizik daňového poradce
Zuzana Kubíková -
Optimalizace pojištění s využitím úlohy finančního poradce
Kateřina Brímová -
Zhodnocení významu vybraných pojistných produktů pro krytí rizik finančních poradců
Dana Křížková -
Podnikatelský záměr: Cestování na Islandu – Segmentace a Cílové skupiny
Bára Bajtlová -
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
Dolejší Dolejší -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ