Vytvoření strategické obchodní koncepce vybraného podniku – Ing. Hana Trtílková
Ing. Hana Trtílková
Master's thesis
Vytvoření strategické obchodní koncepce vybraného podniku
Strategic business policy of selected company
Abstract:
Tato diplomová práce s názvem „Vytvoření strategické obchodní koncepce vybraného podniku“ je zaměřena na strategické řízení podniku a tvorbu strategických obchodních koncepcí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První z nich se zabývá teoretickým vymezením základních pojmů strategického řízení a slouží jako teoretický návod pro vytvoření strategické obchodní koncepce podniku. V praktické …moreAbstract:
This thesis called “Strategic Business Policy of Selected Company“ is focused on strategic management and generating strategic business conceptions. The whole thesis is divided into practical and theoretical part. The first of them concerns with definition of basic terms of strategic management and it can be used as theoretical prescription for creating strategic business conception of the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 7. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/qbbik/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2011
- Supervisor: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Reader: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Obchodní model internetové aplikace TOMIKUP
Martin Šebek -
Business model pro založení startupu rodinné firmy
Veronika Linhartová -
Augmented Gravity Model of Trade: Empirical analysis of beer exports in EU countries
Miriam Brellíková -
Rozbor konkurenčního prostředí malých hotelů ve zvolené destinaci
Svitlana Nehria -
Strategic analysis of a company
Alexandra Prostináková