Metody výuky rozvíjející komunikaci a čtenářství u žáků základních uměleckých škol – Bc. Pavla DAVIDOVÁ, DiS.
Bc. Pavla DAVIDOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Metody výuky rozvíjející komunikaci a čtenářství u žáků základních uměleckých škol
Methods developing the pupils' communication and readership at the Elementary Music School
Anotace:
Diplomová práce zkoumá metody výuky rozvíjející komunikační dovednosti u žáků základních uměleckých škol. První kapitola s názvem "Metody výuky" (s. 14-30) se zaměřuje na historický vývoj metod výuky až po současný kontext 21. století. V textu teoretické části práce vymezujeme taxace metod výuky dle autorských přístupů Lerner (1986) Maňák & Švec (2003), Malach (2012) směrem k analýze a zhodnocení, …víceAbstract:
The diploma thesis explores teaching methods aimed at developing communication skills among students of basic art schools. The theoretical chapter "Metody výuky" (p. 14-30) focuses on the historical development of teaching methods up to the current context of the 21st century. In the theoretical section of the thesis we define the evaluation of teaching methods according to the authorial approaches …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dana Vicherková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DAVIDOVÁ, Pavla. Metody výuky rozvíjející komunikaci a čtenářství u žáků základních uměleckých škol. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Pedagogika - Hudební výchova
Práce na příbuzné téma
-
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků 2. stupně základních škol v Olomouckém kraji
Zuzana CALÁBKOVÁ -
Vybrané metody a formy výuky matematiky používané v základních školách
Tereza Lišková -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikační dovednosti žáků 2. stupně ZŠ
Eva DRDOVÁ -
Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Andrea DOUDOVÁ -
Organizační formy ve výuce anglického jazyka
Kateřina BÍLKOVÁ -
Odlišné metody a formy výuky v hodinách zeměpisu
Klára Hartychová -
Organizační formy výuky v hodinách občanské výchovy
Žaneta JINDROVÁ