Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu – Dominika Zíková
Dominika Zíková
Diplomová práce
Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu
Brand audit of the luxury fashion retail business Studio Cielo as a tool for strengthening its market position
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na teorii a současné praktiky v oblasti luxury brand managementu. Její cílem bylo posílit pozici značky Studio Cielo na trhu skrze provedení auditu značky, který v práci identifikuje silné stránky a oblasti pro zlepšení identity a image značky. První část práce obsahuje obsáhlou rešerši analyzující současné praktiky v oblasti brand managementu a luxury managementu a …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the theory and current practices in the field of luxury brand management. Its goal was to strengthen the position of the brand Studio Cielo on the market by conducting a brand audit identifying strengths and areas for improvement the brand's identity and image. The first part of the thesis contains comprehensive research examining current practices in the field of brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89792
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Petr Nebeský
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÍKOVÁ, Dominika. \textit{Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/25t9fa/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89792
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
The role of digitalization on brand loyalty in luxury industry
Vladislava Savkova -
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Kristýna Miturová -
Consumers’ Perception of Firm responses to Corporate Social Responsibilities within the Luxury Fashion Industry
Affaan Asma Manzil Luquman -
The Current State of E-Commerce in the Luxury Industry
Fliuza Tazieva -
Audit značky Excelent jako nastroj pro její strategický vývoj
Darya Shaldyrvan -
Rebranding značky MiniPlanet – výrobcu detského oblečenia
Alexandra Halousková -
Brand audit a doporučení pro vybranou značku
Radek Adam Divila -
Brand audit vybrané značky
Karin Lörincová