Vladislava Savkova

Diplomová práce

The role of digitalization on brand loyalty in luxury industry

Role digitalizace ohledně značkové loajality v luxusním průmyslu
Anotace:
Tato práce zkoumá vliv digitalizace na loajalitu ke značce v luxusním průmyslu, konkrétně u spotřebitelů generace Z v České republice. Výzkum zdůrazňuje význam přijetí digitálních strategií luxusními značkami pro účinnou interakci s digitálně gramotnými zákazníky, navázání trvalých vztahů a úspěch na stále konkurenčnějším trhu. Studie se zabývá převažujícími trendy v luxusním sektoru, identifikuje …více
Abstract:
This thesis investigates digitalization's influence on brand loyalty in the luxury industry, specifically among Generation Z consumers in the Czech Republic. The research underscores the significance of adopting digital strategies for luxury brands to effectively engage with digitally native customers, establish enduring connections, and succeed in an increasingly competitive market. The study delves …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2023
  • Vedoucí: Andrea Escobar Rios
  • Oponent: Rafael San José Iglesias

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91082