Marketing kulturních akcí ve městě Šaľa – Bc. Adriána Škodová
Bc. Adriána Škodová
Diplomová práce
Marketing kulturních akcí ve městě Šaľa
Cultural Event Marketing in the city Šaľa
Abstract:
The aim of this Master's thesis is to characterize and to assess marketing and financing of cultural events in the Slovak city Šaľa mostly organized by public sector, but also by other actors who influence cultural life in the city, on the basis of my own survey and my own experience. The first chapter of this paper deals with analysis of related literature, with regard to marketing, public sector …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je charakterizovať a zhodnotiť spôsob propagácie, marketingu a financovanie kultúrnych akcií v meste Šaľa, a to aj na základe terénneho šetrenia a vlastných skúseností, predovšetkým zo strany verejnej správy, prípadne i ostatných nositeľov kultúrneho diania v meste. Prvá kapitola sa zameriava na rozbor súvisiacej odbornej literatúry, ktorá sa dotýka týchto oblastí: marketingu …víceKlíčová slova
kultúra kultúrne akcie mesto verejná správa marketing culture cultural events city public sector
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xbqc2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Vladimír Žítek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Veronika Šranková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
The differences in interpetation of student memoirs on chosen events of The Cultural Revolution
Alexandra Zuggová -
Animation of cultural memory in Zbraslav using examples of the events Celebrations of Eliška Přemyslovna and Rozmarná plovárna
Anna Hrdá -
Multi-level governance kulturních events v prostorové perspektivě
Blanka MARKOVÁ -
Socio-ekonomický dopad kulturních events na lokální rozvoj: Případová studie Colours of Ostrava
Monika LOPATOVÁ -
Fundamentální analýza akcie společnosti TESLA
Zdeněk Sejpal -
Akcie na doručitele a korupce při zadávání veřejných zakázek.
Lucie Došková -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
The marketing role in a competitive railway public transport environment in the Czech Republic
Iuliia Gabdrahimova