Bc. Adriána Škodová

Diplomová práce

Marketing kulturních akcí ve městě Šaľa

Cultural Event Marketing in the city Šaľa
Abstract:
The aim of this Master's thesis is to characterize and to assess marketing and financing of cultural events in the Slovak city Šaľa mostly organized by public sector, but also by other actors who influence cultural life in the city, on the basis of my own survey and my own experience. The first chapter of this paper deals with analysis of related literature, with regard to marketing, public sector …více
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je charakterizovať a zhodnotiť spôsob propagácie, marketingu a financovanie kultúrnych akcií v meste Šaľa, a to aj na základe terénneho šetrenia a vlastných skúseností, predovšetkým zo strany verejnej správy, prípadne i ostatných nositeľov kultúrneho diania v meste. Prvá kapitola sa zameriava na rozbor súvisiacej odbornej literatúry, ktorá sa dotýka týchto oblastí: marketingu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Vladimír Žítek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Veronika Šranková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta