Bc. Adriána Škodová
Master's thesis
Marketing kulturních akcí ve městě Šaľa
Cultural Event Marketing in the city Šaľa
Abstract:
The aim of this Master's thesis is to characterize and to assess marketing and financing of cultural events in the Slovak city Šaľa mostly organized by public sector, but also by other actors who influence cultural life in the city, on the basis of my own survey and my own experience. The first chapter of this paper deals with analysis of related literature, with regard to marketing, public sector …moreAbstract:
Cieľom diplomovej práce je charakterizovať a zhodnotiť spôsob propagácie, marketingu a financovanie kultúrnych akcií v meste Šaľa, a to aj na základe terénneho šetrenia a vlastných skúseností, predovšetkým zo strany verejnej správy, prípadne i ostatných nositeľov kultúrneho diania v meste. Prvá kapitola sa zameriava na rozbor súvisiacej odbornej literatúry, ktorá sa dotýka týchto oblastí: marketingu …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xbqc2/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2014
- Supervisor: doc. Ing. Vladimír Žítek, Ph.D.
- Reader: Ing. Veronika Šranková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Administration
Theses on a related topic
-
The differences in interpetation of student memoirs on chosen events of The Cultural Revolution
Alexandra Zuggová -
Animation of cultural memory in Zbraslav using examples of the events Celebrations of Eliška Přemyslovna and Rozmarná plovárna
Anna Hrdá -
Multi-level governance kulturních events v prostorové perspektivě
Blanka MARKOVÁ -
Socio-ekonomický dopad kulturních events na lokální rozvoj: Případová studie Colours of Ostrava
Monika LOPATOVÁ -
Fundamentální analýza akcie společnosti TESLA
Zdeněk Sejpal -
Akcie na doručitele a korupce při zadávání veřejných zakázek.
Lucie Došková -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
The marketing role in a competitive railway public transport environment in the Czech Republic
Iuliia Gabdrahimova