Možnosti a limity propagace státního zámku Vimperk – Ema Nováková
Ema Nováková
Bakalářská práce
Možnosti a limity propagace státního zámku Vimperk
Possibilities and limits of promotion of the state castle Vimperk
Anotace:
Státní zámek Vimperk, od roku 2015 v péči Národního památkového ústavu, je stále nepříliš známou a navštěvovanou památkou. Cílem práce je popsat a analyzovat současnou úroveň propagace zámku a následně doporučit způsoby, jak zámek propagovat lépe. Práce sleduje, jak se do propagace zámku zapojují další aktéři ve městě. Z provedeného výzkumu vyplývá, že propagace památky je v první řadě věcí jeho managementu …víceAbstract:
The state castle Vimperk, in the care of the National Heritage Institute since 2015, is still not well known and less visited. The aim of this thesis is to describe and analyse the current level of promotion of the castle and then recommend ways to promote it better. The thesis follows how other actors in the city are involved in the promotion of the castle. The research conducted shows that the promotion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90154
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2023
- Vedoucí: Vojtěch Kouba
- Oponent: Martin Zelený
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90154
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
The Importance of Culture-oriented Marketing Strategies Influencing Japanese Tourists
Alina Fedorova -
Global Marketing and Local Culture: The Case of Škoda in Turkey
Aybüke Uzsoylu -
Global marketing and local culture
Marzhan Aliyeva -
Marketing památkových objektů jako turistických cílů
Hana Züglerová -
Marketing památek funkcionalismu se zaměřením na využití v cestovním ruchu
Jitka Brdíčková -
Městský marketing jako nástroj pro zvýšení cestovního ruchu ve městě Šumperku
Radka JÍLKOVÁ -
Marketing muzeí a památek okresu Uherské Hradiště
Eva Štěrbová