Reklamní kreativní strategie různých produktových kategorií jako součást marketingového plánu podniku – Mgr. Eliška KUBÍČKOVÁ
Mgr. Eliška KUBÍČKOVÁ
Doctoral thesis
Reklamní kreativní strategie různých produktových kategorií jako součást marketingového plánu podniku
Advertising creative strategies of the different product categories as a part of a business marketing plan
Abstract:
Prolínání kulturních vlivů, ekonomické i společenské vazby na globální svět a celková vzájemná interakce mezi různými národy již není otázkou budoucnosti, ale stává se jevem zřetelně viditelným i v České republice. Přestože vliv na konkurenceschopnost, spotřebitelské chování či marketingovou strategii podniků je nesporný, marketingové teorie na něj reagují se značným odstupem a zatím velmi pomalým …moreAbstract:
Blending of cultural influences, economic and social ties to the global world and the overall interaction between different nations is no longer a question of the future, but the phenomenon becomes clearly visible in the Czech Republic. Although the impact on competitiveness, consumer behaviour and marketing strategies in businesses is undisputed, marketing theory reacts with a considerable distance …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 8. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 3. 11. 2011
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBÍČKOVÁ, Eliška. \textit{Reklamní kreativní strategie různých produktových kategorií jako součást marketingového plánu podniku}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/265hw9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUBÍČKOVÁ, Eliška. Reklamní kreativní strategie různých produktových kategorií jako součást marketingového plánu podniku. Zlín, 2011. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 31. 08. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsDoctoral programme / field:
Economics and management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Analýza kreativní strategie v TV reklamách japonských a českých mobilních operátorů
Thu Trang Dinhová -
Kreativita TV reklamy
David Slovák -
Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy
Jana FOREJTAROVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
Lada VÁŇOVÁ -
Kreativita TV reklamy
Irina Stasyuk -
Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile
Karolína ŠTURSOVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy
Veronika SATINSKÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
Pavel PÍBIL