Bc. David Slovák

Bakalářská práce

Kreativita TV reklamy

Creativity of TV advertising
Anotace:
Cílem bakalářské práce je určení, jaký z vybraných reklamních emocionálních apelů je v televizní reklamě nejúčinnější pro jednotlivé tržní segmenty. K dosažení cíle bylo použito dotazníkového šetření. Ze zkoumaných emocionálních apelů lze za nejúčinnější považovat u mužů radost vyvolanou pomocí humoru a u žen lásku vyvolanou pomocí vřelosti a domácích mazlíčků. Na základě zjištěných údajů je možné …více
Abstract:
Aim of this bachelor thesis is to determine which of selected advertising emotional appeals in TV advertising is the most effective for individual market segments. To achieve the goal was used the questionnaire. The most effective researched emotional appeals considered in men is joy caused by using humor and considered in women is love caused by using warmth and pets. Based on the collected data, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace