Problémy začínajících školních psychologů v prvních dvou letech praxe – Mgr. Martin Zigo
Mgr. Martin Zigo
Diplomová práce
Problémy začínajících školních psychologů v prvních dvou letech praxe
Problems of school psychologists in the first two years of practise
Anotace:
První část diplomové práce je teoretická, v ní vysvětlíme pojem školní psychologie a popíšeme její historii. Rozebereme také platnou legislativu, etický kodex, roli školního psychologa, rozdíl mezi školním psychologem a poradcem a problémy školních psychologů. Druhá část práce je praktická. Pomocí metod zakotvené teorie analyzujeme rozhovory. Na základě výsledků odpovíme na otázku, jaké problémy řeší …víceAbstract:
First part of this thesis is theoretical and we focus on history of school psychology, current legislation, ethics, role of school psychologist and diference between them and school counselors. We also focus on school psychologists problems. Second part of this thesis is practical. We analyze interview using grounded theory methods. Based on results we answer a question what problems have novice school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wyj94/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2016
- Vedoucí: PhDr. Kateřina Bartošová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Etické problémy v praxi školních psychologů
Magdaléna Chytilová -
Vztahové problémy mezi žáky z pohledu školního psychologa a metodika prevence
Nikola SALVETOVÁ -
Školní psycholog jako opora pro začínající učitele
Adéla SLAVÍČKOVÁ -
Začínající školní psycholog
Kristýna AUGUSTINOVÁ -
Research on scholarship of teaching to support the faculty development of moral education staff in Sichuan Normal University: a grounded theory approach
Bo ZHOU -
A GROUNDED THEORY STUDY TO CREATE REFLECTIVE PRACTICE MOTIVATION MODEL FOR PRIMARY SCHOOL PRESERVICE TEACHERS IN A CHINESE NORMAL UNIVERSITY
Mengjiao LIANG -
Novice Chinese teachers' cross-culture adaption: a grounded theory approach to induction program of Confucius Institute in Czech Republic
Jia LIU