Podnikatelský plán na založení espresso baru v Olomouci – Bc. Monika Barochová
Bc. Monika Barochová
Master's thesis
Podnikatelský plán na založení espresso baru v Olomouci
Business Plan for Establishing an Espresso Bar in Olomouc
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu, na základě kterého bude možné otevřít espresso bar v Olomouci. Na základě literární rešerše a provedených analýz je sestaven podnikatelský plán, jehož součástí je i plán marketingový a finanční. Finanční plán je zpracován na období pěti let a právě jeho varianty jsou klíčové při posuzování úspěchu či neúspěchu záměru. Následně je podnikatelský …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on compiling a business plan for a establishing an espresso bar in Olomouc. Based on the literature search and analyzes, the business plan is processed and it includes a marketing and financial plan. The financial plan is created for a period of five years and its variants are key in assessing the success or failure of the plan. Subsequently, the business plan is evaluated …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Barochová, Monika. Podnikatelský plán na založení espresso baru v Olomouci. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Business plan
Luis Antonio Angeles Pérez