Sociální síť Instagram jako zprostředkovatel mezi obchodem a klientem – Yelyzaveta Kolosha
Yelyzaveta Kolosha
Bakalářská práce
Sociální síť Instagram jako zprostředkovatel mezi obchodem a klientem
Social network Instagram as an intermediary between business and client
Anotace:
Cílem práce bylo navrhnout strategii zprostředkování prodeje mezi obchodem a klientem za využití platformy sociální sítě Instagram. Dílčím cílem bylo zhodnotit vybrané affiliate programy a možnosti jejich využití na bázi profilu v Instagram. Z provedených analýz bylo doporučeno vytvořit vlastní profil na Instagram na téma cestování, rozvíjet tento profil (využívat placenou reklamu, kontent-marketing …víceAbstract:
The aim of this work was to propose a strategy of intermediary of sales between the shop and the client using the social network platform Instagram. Partial aim was to evaluate selected affiliate programs and possibilities of their use based on the profile in Instagram. Based on the analyzes, it was recommended to create your own Instagram profile on travel, to develop this profile (to use paid advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLOSHA, Yelyzaveta. \textit{Sociální síť Instagram jako zprostředkovatel mezi obchodem a klientem}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/26iwsw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní řešení a automatizace interakcí mezi zákazníkem a programem ŠKODA Click v digitálním prostředí
Jan Trubiroha -
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
22. 11. 2019