Sociální síť Instagram jako zprostředkovatel mezi obchodem a klientem – Yelyzaveta Kolosha
Yelyzaveta Kolosha
Bachelor's thesis
Sociální síť Instagram jako zprostředkovatel mezi obchodem a klientem
Social network Instagram as an intermediary between business and client
Abstract:
Cílem práce bylo navrhnout strategii zprostředkování prodeje mezi obchodem a klientem za využití platformy sociální sítě Instagram. Dílčím cílem bylo zhodnotit vybrané affiliate programy a možnosti jejich využití na bázi profilu v Instagram. Z provedených analýz bylo doporučeno vytvořit vlastní profil na Instagram na téma cestování, rozvíjet tento profil (využívat placenou reklamu, kontent-marketing …moreAbstract:
The aim of this work was to propose a strategy of intermediary of sales between the shop and the client using the social network platform Instagram. Partial aim was to evaluate selected affiliate programs and possibilities of their use based on the profile in Instagram. Based on the analyzes, it was recommended to create your own Instagram profile on travel, to develop this profile (to use paid advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 11. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLOSHA, Yelyzaveta. \textit{Sociální síť Instagram jako zprostředkovatel mezi obchodem a klientem}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/26iwsw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Efektivní řešení a automatizace interakcí mezi zákazníkem a programem ŠKODA Click v digitálním prostředí
Jan Trubiroha -
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights