Slovní úlohy jako prostředek rozvoje logického myšlení – Bc. Karin KOZÁKOVÁ
Bc. Karin KOZÁKOVÁ
Master's thesis
Slovní úlohy jako prostředek rozvoje logického myšlení
Mathematical word task as a means of developing logical thinking
Anotácia:
Diplomová práce "Slovní úlohy jako prostředek rozvíjení logického myšlení" se zabývá vlivem pravidelného řešení slovních úloh na rozvoj logického myšlení. Teoretická část pojednává o matematice jako vzdělávací oblasti, o historii jejího vyučování a metodách její výuky. Podrobněji jsou zde popsány slovní úlohy, jejich rozdělení, metody a postupy jejich řešení. Je zde věnována pozornost i kognitivnímu …viacAbstract:
Diploma thesis "Mathematical word task as a means of developing logical thinking" deals with the effect of solving word problems on a regular basis and its impact on logical thinking. The theoretical part discusses mathematics as an educational field, history of its teaching and also discusses methods of teaching mathematics. The theoretical part also describes word problems in more detail, it defines …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Regina Hrabětová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOZÁKOVÁ, Karin. Slovní úlohy jako prostředek rozvoje logického myšlení. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Vojenské zařízení Květná - význam mediální kauzy pro rozvoj geografického myšlení žáků na základní škole
Jan Stodola -
Podpora kritického myšlení na základní škole
Lenka Synková -
Robotická stavebnice jako prostředek pro rozvoj abstraktního myšlení žáků základní školy
Jan BAŤKO -
Rozvoj vědeckého myšlení žáků základní školy prostřednictvím fyzikálního vzdělávání
Šárka WALTEROVÁ -
Podpora rozvoje informatického myšlení prostřednictvím deskových her u žáků na základní škole
Vladislav KLOUDA -
Metody výuky rozvíjející kritické myšlení žáků ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy
Eva ŘÍHOVÁ -
Tvorba didaktických pomůcek pro podporu rozvoje technického myšlení u žáků na 2. stupni základní školy
Ondřej ČÁP -
Diferencovaná výuka matematiky na 1. stupni ZŠ zaměřená na slovní úlohy
Jakub Kostrhun