Práce učitele mateřské školy s literaturou pro děti – Monika Zádrapová, DiS.
Monika Zádrapová, DiS.
Bakalářská práce
Práce učitele mateřské školy s literaturou pro děti
The work of a preschool teacher with literature for children
Anotace:
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se analýzou práce učitele mateřské školy s literaturou pro děti. Cílem teoretické části je sumarizovat teoretické poznatky vztahující se k literatuře pro děti a možnostem rozvoje čtenářské pregramotnosti. Teoretická část práce definuje literaturu pro děti a vymezuje stěžejní pojmy vážící se k práci učitele mateřské školy s literaturou pro …víceAbstract:
The bachelor´s thesis is of a theoretical-empirical character and deals with an analysis of preschool teacher´s work with literature for children. The aim of the theoretical part of the thesis is to summarize theoretical knowledge regarding literature for children and possibilities of reading pre-literacy development. The theoretical part defines literature for children (or children´s literature) and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Navrátilová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zádrapová, Monika. Práce učitele mateřské školy s literaturou pro děti. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Gramotně podnětné prostředí a jeho vliv na počáteční psaní dětí
Kristýna Hradilová -
Vliv gramotného prostředí na počáteční psaní dětí
Lucie Žambochová -
Možnosti podpory předčtenářské gramotnosti prostřednictvím vzdělávacího prostředí třídy mateřské školy
Sabina Svobodová -
Vliv gramotného prostředí na počáteční čtení dětí
Hana Pröschlová -
Preventivní program pro nízkoprahové zařízení pro děti a mládež
Martina Skalníková -
Multimediální a interaktivní knihy pro děti jako možný prostředek pro rozvíjení pregramotností
Kristína Vébrová -
Muzikoterapie pro nízkoprahová centra pro děti a mládež
Jan Svojanovský -
Mapování vzniku a činnosti Ateliéru pro pro děti a mládež při Národním divadle moravskoslezském
Marie Bravencová