Bc. Markéta Ondráčková, DiS.

Bachelor's thesis

Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizaci veřejného sektoru

Measurement of Citizens Satisfaction with Public Sector Services as Integral Part of Quality Management in Public Sector Organizations
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je měření spokojenosti občanů s veřejnými službami poskytovanými Okresní správou sociálního zabezpečení v Jihlavě jako součást řízení kvality v organizaci veřejného sektoru. První teoretická část prezentuje výchozí teoretické poznatky týkající se veřejných služeb, systémů řízení jejich kvality a spokojenosti zákazníků/klientů. V druhé praktické části jsou prezentovány výsledky …more
Abstract:
The topic of my work is a measuring citizen’s satisfaction with public services given from the social security office in Jihlava as a part of leading quality in an public sector organisation. The first theoretical part of my work is focused on theoretical knowledge concerns public services, systems leading their quality and customer’s/client’s satisfaction. The second practical part presents results …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 9. 2007
  • Supervisor: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta