Bc. Markéta Ondráčková, DiS.

Bakalářská práce

Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizaci veřejného sektoru

Measurement of Citizens Satisfaction with Public Sector Services as Integral Part of Quality Management in Public Sector Organizations
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je měření spokojenosti občanů s veřejnými službami poskytovanými Okresní správou sociálního zabezpečení v Jihlavě jako součást řízení kvality v organizaci veřejného sektoru. První teoretická část prezentuje výchozí teoretické poznatky týkající se veřejných služeb, systémů řízení jejich kvality a spokojenosti zákazníků/klientů. V druhé praktické části jsou prezentovány výsledky …více
Abstract:
The topic of my work is a measuring citizen’s satisfaction with public services given from the social security office in Jihlava as a part of leading quality in an public sector organisation. The first theoretical part of my work is focused on theoretical knowledge concerns public services, systems leading their quality and customer’s/client’s satisfaction. The second practical part presents results …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2007
  • Vedoucí: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta